Kürtaj ücretleri

İstanbul’da kürtaj ücretleri semtlere göre değişiklik göstermekle beraber yaklaşık … tl civarından başlamaktadır , aslında gebelik haftası kürtaj fiyatları konusunda değişmez bir kriter gibi nerdeyse bir asırdır uygulanan bir ölçüdür . İstanbul’da kızlık zarı dikiminden sonra en fazla merak edilen konu çocuk aldırma fiyatlarıdır. Genellikle 4 haftadan başlayan gebelik için İstanbul’da yaklaşık olarak … tl ücret istenirken 5 haftalık gebeliklerde … tl , 6 haftalısa … tl şeklinde yukarı doğru haraket etmektedir. Bunun dışında İstanbul’da kütraj yapılan yerlerde genellikle kürtaj öncesi yapılan jinekolojik muayene ve ultrason gibi incelemeler için ayrıca ücretlendirme yapmıyorlar. Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya yazıyor.
Kürtaj ücretlerini ve alakalı konuları detaylandırmadan önce kürtajın şartlarında sıralamakta fayda var , acaba kürtaj olabilmek için neler gerekiyor , kimler kürtaj olabilir , kimler çocuk aldıramaz ? bize hergün birçok soru geliyor , mesela bekarım kürtaj olabilirmiyim diye soruyorlar , elbette olabilirsiniz , bekarların doğurma zorunluluğu olsaydı herhalde nufus patlaması olurdu 🙂 İşte kürtaj şartları :

1- Kürtajda yaş sınırı :
Kendi başınıza çocuk aldırabilmek için 18 yaşından gün almanız gerekir , mesela bugünün tarihi göz önüne alınırsa 30 Eylül 1997 doğumlular ve daha yaşlı olanlar kendi başlarına kürtaj yaptırabiliyorlar. Ama yaşınız daha küçük ise yani henüz 18 inizden gün almadıysanız kürtaj olmak için anne veya babanızın izni gerekiyor , yada bir imzalı kağıt getirmelisiniz.

2- Kürtajda gebelik haftası sınırı :
İstenmeyen bir gebeliği Türkiyede sonlandırabilmek için 10 haftadan daha büyük olmaması gerekiyor , yani 11 haftalık , 12 haftalık veya daha büyük bir gebeliğiniz varsa 2014 kürtaj yasasına göre çocuk aldırmanız yasaktır.

3- Kürtajda evli – bekar farkı :
Aslında 18 yaşından güna lmış ve bekar olmak kürtaj açısından en avantajlı durumdur , bekar bayanlar kimseden izin almadan kürtaj olabilirler ,  anne -babalarından veya  kendilerini gebe bırakan kişiden izin almaları gerekmez. İmam nikahlı yaşayan bayanlarında imam nikahlı eşlerindne izin alamaları gerekmiyor.
Evli bayanların ise eşlerinden izin almaları gerekiyor , evet biliyorum insan haklarına aykırı bir kanun bu ama naapalım , bu ülkede yaşayacaksak buranın kurallarına uymak zorundayız . Eşleri uzklarda olanlar ise onlardan ” eşimin kürtaj olmasına izin veriyorum ” şeklinde bir imzalı kağıt getirmeleri yeterli olacaktır.

İletişim :

www.twitter.com/jinekologdr

www.facebook.com/kurtajfiyatlari

WhatsApp = 0532 221 3007

Muayenehane telefonları : 0212 227 5519 – 0532 221 3007 – 0542 215 7274 – 0532 441 9825

Adres : Bulvar Caddesi No 2 Zeytinburnu İstanbul

Vakum kürtaj nasıl yapılır ?

İstanbul’da nerdeyse 30 yıldır en fazla yapılan çocuk aldırma metodu vakum kürtajdır , eski sistem rahim içi kazıma ile yapılan kürtaj sistemi rafa kaldırılalı yıllar oldu . Gerçektende hem jinekolog için hemde hasta için büyük güvenlik ve konfor sağlayan yöntem şu anda dünyada halen en iyi kürtaj metodu olarak uygulanmaktadır. İşte size safha safha kürtaj nasıl yapılır :

1- Hastanın kabulu , jinekolojik muayene ve ultrason muayenesi ile gebelik haftasının net olarak tespiti
2- Hastanın jinekolojik masaya yerleşmesi ve rahim girişine lokal anestezi yani bölgesel uyuşturma uygulanması
3- Hegar bujisi ile collum uterinin dilate edilmesi
4- Karmen kanülünün rahim kanalına yerleştirilmesi
5- Vakum aparatının karmen kanülüne bağlanması
6- Negatif basınç oluşturularak gebelik kesesinin dışarı alınması
7- Kürtaj sonrası yeniden ultrason yapılarak rahim içinde parça kalmadığından emin olunması
8- Hastanın masadan kakarak yürüyüp evine geri gitmesi

Vakum kürtaj

2014 yılı ve geçen 39 yılı düşünürsek İstanbul’da en fazal tercih edilen , en güvenli ve en konforlu çocuyk aldırma metodudur , yukarıda anlatıldığı şekilde yapılır ve hasta kürtaj esnasında acı çekmez . Vakum kürtajda lokal anestezi yani bölgesel uyuşturma yeterli olur . Eski tip kazıma metodu ile yapılan kürtajda işlem sıkıntılı olduğu için mutlaka genel anestezi yapılırdı ama vakum kürtaj icad edildikten sonra artık genel anestezi çok nadir uygulanan bir yöntem olarak kaldı.

Kürtaj yasası

2014 kürtaj kanununa göre ülkemizde en geç 10 haftaya kadar çocuk aldırmak mümkün. Daha geç vakalarda yani 11 haftalık , 12 haftalık ve daha ileri gebelikler için kürtaj yasağı uygulanmaktadır. Bunun dışında daha öncede yürürlükte olan kürtajda yaş kuralı yine 18den gün almış olma kuralı devam ediyor.

Kürtaj sonrası

Kürtajdan sonra genel olarak 10 gün kadar kendinize dikkat etmeniz gerekiyor :

1- Kürtaj sonrası banyonuzu duş şeklinde yapın küvete veya tabureye oturmayın.
2- Kürtaj sonrası 10 gün süre ile denize veya havuza girmeyin.
3- Kürtaj sonrası ağrı ve kanama gibi şikayetler vakum kürtajda pek görülmez .
4- Kürtaj sonrası ilk adetiniz yaklaşık 40 gün sonra başlayacak merak etmeyin.
5- Kürtaj sonrası hamilelik için merak etmeyin ne zaman isteseniz yeniden gebe kalabilirsiniz.

Kürtaj video

Çocuk aldırma ameliyatının videoya çekilip internet üzerinden yayınlanması tıbbi etiğe aykırı olduğu gibi aynı zamanda yasa dışıdır , dolayısı ile youtube gibi video paylaşım sitelerinden kürtaj videosu yayınlanmasına karşıyız.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı
İstanbul
0212 227 5519
0532 221 3007
0542 215 7276
0532 441 9825
Mezuniyet Cerrahpaşa tıp fak 1983

Reklamlar
yorum
  1. Mahmut dedi ki:

    arkadaşımla adeti bitikden 3 gün sonra işkiye girdim yumartalıklar heman oluşurmu ve ilişkiden sonra 24 saat içinde ertesi gün hapı kulandı ve adet günü 7 geçti idrar testi yaptı negatif çıktı hamile olma durumu varmıdır

    Beğen

  2. 4 buçuk haftalik arkadaşım hamile bunu gizli aldırmak istiyor
    16 05 2016, 22:26 – Jin op dr turgay karakaya: Evli?
    16 05 2016, 22:27 – .: Yok
    16 05 2016, 22:27 – .: Sevgilisinden
    16 05 2016, 22:30 – .: Napa bilir doktor bey ücreti nekadar olur kurdaşta kürtaj fiyatları kaça

    Beğen

  3. Slm
    23 02 2016, 23:24 – .: Hocam
    23 02 2016, 23:24 – .: Husura bakman
    23 02 2016, 23:25 – .: Bu saatde
    23 02 2016, 23:25 – .: Rahatsız
    23 02 2016, 23:25 – .: Edıyorum
    23 02 2016, 23:25 – .: Sızı
    23 02 2016, 23:25 – .: Kürtaj fiyatları ne kadar
    23 02 2016, 23:25 – .: Yarın sabah un randevu
    23 02 2016, 23:26 – .: Alabılırmıyıs
    23 02 2016, 23:26 – .: Sızeden
    23 02 2016, 23:31 – Jin op dr turgay karakaya: Tabi
    23 02 2016, 23:32 – .: Benımkı
    23 02 2016, 23:32 – .: 4 haftalık
    23 02 2016, 23:32 – .: Nekadar
    23 02 2016, 23:32 – Jin op dr turgay karakaya:
    23 02 2016, 23:32 – Jin op dr turgay karakaya: İsim ne yazalım
    23 02 2016, 23:33 – .: Ondan ucuz
    23 02 2016, 23:33 – .: Olmazmı
    23 02 2016, 23:33 – .: Bıraz
    23 02 2016, 23:33 – Jin op dr turgay karakaya: Hayır
    23 02 2016, 23:34 – .: Ok
    23 02 2016, 23:34 – .: N..
    23 02 2016, 23:34 – .: Yazın
    23 02 2016, 23:34 – .: Ok
    23 02 2016, 23:35 – .: Kaç gıbı gelın
    23 02 2016, 23:35 – .: Kac dakika surer
    23 02 2016, 23:35 – .: Islem
    24 02 2016, 08:05 – Jin op dr turgay karakaya: 15 dak sürer
    24 02 2016, 08:05 – Jin op dr turgay karakaya: 2 de gelin
    24 02 2016, 08:05 – Jin op dr turgay karakaya: Yazdım
    24 02 2016, 10:24 – .: Hocam iyi günler ben bir gibi gelsem olmazmı
    24 02 2016, 10:24 – .: Sebep çalışıyorum
    24 02 2016, 10:24 – Jin op dr turgay karakaya: Tamam
    24 02 2016, 10:24 – .: 2 geç olur
    24 02 2016, 10:25 – .: Ok hocam gelyorum
    24 02 2016, 10:25 – .: Kolay gelsin sıze
    24 02 2016, 10:28 – Jin op dr turgay karakaya: Ok

    Beğen

  4. Kürtaj ücretleriniz öğrenmek istiyorum ayrıca kanama hakkında ne diyorsunuz
    6 02 2016, 23:17 – Jin op dr turgay karakaya: Konu neydi
    6 02 2016, 23:17 – .: Doktor bey birde benim ayın 31 inde kanamam oldu da işte ben hani o yerleşme kanaması diye düşündüm kasık agrim vardi,kırmızı renkli biraz açık ama damla damla değil di 4 gün sürdü bu regl mi acaba çünkü bu sabah testte hala t nin altindaki uçuk renkte 9.hafta da net olması gerekmez mi
    6 02 2016, 23:18 – Jin op dr turgay karakaya: Ultrasonla inceleriz
    6 02 2016, 23:19 – .: Peki
    7 02 2016, 00:42 – .: Doktor bey son sorun bu işin yasal süresi filan yok di mi çarşamba günü olabilirim
    7 02 2016, 00:45 – .: bekarım ben
    7 02 2016, 07:34 – Jin op dr turgay karakaya: Yasal süre 10 haftadır. Bekar olmak sorun değil
    7 02 2016, 07:34 – .: Tamam 🙂

    Beğen

  5. […] Şubat ayı itibarı ile İstanbul’da kürtaj ücretlerinin ne kadar olduğu ve gebelik haftasına göre fiyat listesi için Bakırköy’deki […]

    Beğen

  6. Düşük Hapı: Turgay bey
    21 12 2015, 10:04 – Düşük Hapı: İyi gunler
    21 12 2015, 10:04 – Düşük Hapı: Dusup haplari satiyomusunuz acaba
    21 12 2015, 10:06 – Jin op dr turgay karakaya: Yasaklandı.. en sağlıklısı kürtaj yapıyoruz
    21 12 2015, 10:06 – Düşük Hapı: Yurtdisindayim
    21 12 2015, 10:07 – Düşük Hapı: Bana hap lazim
    21 12 2015, 10:07 – Düşük Hapı: Ru-460
    21 12 2015, 10:08 – Jin op dr turgay karakaya: Yok
    21 12 2015, 10:08 – Düşük Hapı: Peki kurtaj harici dogal yollardan nasil dusurebiliriz
    21 12 2015, 10:10 – Düşük Hapı: Yardimci olabilirmisiniz
    21 12 2015, 10:19 – Jin op dr turgay karakaya: Küryaj dışı çare yok
    21 12 2015, 10:19 – Düşük Hapı: Tesekkurler

    Beğen

  7. 21 02 2015, 12:48 – Kürtaj Bakırköy: merhaba turgay bey siteden aldim numaranizi bir sey sorucaktim musaitseniz
    21 02 2015, 12:51 – Kürtaj Bakırköy: 6 ile 8 hafta arasi kurtaj fiyatini ogrenmek istiyorum
    21 02 2015, 12:51 – Jinekolog Operatör Doktor: Tabi
    21 02 2015, 12:52 – Kürtaj Bakırköy: maddi durumumuz okadar iyi degil cok yuksemi acaba
    21 02 2015, 12:56 – Kürtaj Bakırköy: tesekkurler
    21 02 2015, 12:59 – Jinekolog Operatör Doktor: R e
    23 02 2015, 11:33 – Kürtaj Bakırköy: merhaba turgay bey kurtaja 650 yazmissiniz cok zor durumdayim 500 lira biriktirebildim bana yardimci olabilirmisiniz acaba cok gec kaliyorum bu hafta 8’ci hafta olucak yardimci olursaniz cok sevinirim haber bekliyorum
    23 02 2015, 11:37 – Jinekolog Operatör Doktor: Bugün gelin acilen bakalım ,vakti geçerse kimse almaz. Saat 15.30 da yer var
    23 02 2015, 12:03 – Kürtaj Bakırköy: bu gun calisiyorum okey derseniz sali yada carsamba gelicem hocam
    23 02 2015, 12:03 – Kürtaj Bakırköy: saat onemli degil
    23 02 2015, 12:08 – Jinekolog Operatör Doktor: 8 haftayı geçmişse e yapamayız
    23 02 2015, 12:08 – Jinekolog Operatör Doktor: Yarın gelin 15.30 a
    23 02 2015, 12:10 – Kürtaj Bakırköy: tamam hocam bi link atarmisiniz adresi
    23 02 2015, 12:10 – Kürtaj Bakırköy: yok hocam 8 hafta gecmedi faha
    23 02 2015, 12:11 – Kürtaj Bakırköy: su an 6 yada 7 hafta diger hafta 8 olucak
    23 02 2015, 12:14 – Jinekolog Operatör Doktor: http://www.kurtajfiyatim.com
    23 02 2015, 12:14 – Jinekolog Operatör Doktor: Adres harita var
    23 02 2015, 12:14 – Kürtaj Bakırköy: saolun hocam merak etmeyim 8 olmadi daha
    23 02 2015, 12:15 – Kürtaj Bakırköy: ben ay sonunda para alicam is yerinden kalan bakiyeyi de oderim size sorun degil
    23 02 2015, 12:15 – Jinekolog Operatör Doktor: İsim ne yazalım yarın için
    23 02 2015, 12:32 – Kürtaj Bakırköy: b hocam
    23 02 2015, 12:33 – Kürtaj Bakırköy: b
    23 02 2015, 13:29 – Kürtaj Bakırköy: hocam incirli metrobus duraginda inicem degil mi
    23 02 2015, 14:53 – Jinekolog Operatör Doktor: Evet
    23 02 2015, 17:44 – Kürtaj Bakırköy: hocam ne kadar suruyo islem
    23 02 2015, 18:47 – Jinekolog Operatör Doktor: 30 dak
    23 02 2015, 18:48 – Kürtaj Bakırköy: tamam yarin gorusuruz hocam
    23 02 2015, 20:46 – Kürtaj Bakırköy: 15:30 da dimi operasyon
    23 02 2015, 20:50 – Jinekolog Operatör Doktor: Evet
    23 02 2015, 20:53 – Kürtaj Bakırköy: tamam hocam neye gore hesapliyoruz gebeligi
    23 02 2015, 21:00 – Jinekolog Operatör Doktor: Ultrasonda günü gününe çıkacak
    23 02 2015, 21:00 – Kürtaj Bakırköy: ayin 20 sinde olmasi gerekiyomus ocagin
    23 02 2015, 21:01 – Jinekolog Operatör Doktor: 9 – 10 haftalık
    23 02 2015, 21:13 – Kürtaj Bakırköy: imkansiz
    23 02 2015, 21:19 – Kürtaj Bakırköy: yarin bakicaz insaallah degildir hocam 500 liram var ayin 5 inde param yaticak geri kalani gelir veririm merak etmeyin imza da atarim herseye
    23 02 2015, 21:21 – Kürtaj Bakırköy: yeter ki cozun bu durumu
    23 02 2015, 21:22 – Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    23 02 2015, 21:22 – Kürtaj Bakırköy: kesin hallolur dimi hocam
    23 02 2015, 21:22 – Kürtaj Bakırköy: bi sorun yasamayiz ilk defa basima geliyor
    23 02 2015, 21:27 – Jinekolog Operatör Doktor: Sorun olmaz
    23 02 2015, 21:27 – Kürtaj Bakırköy: allah razi olsun hocam iyi aksamlar diliyorum size yarin gorusmek uzere
    24 02 2015, 10:45 – Kürtaj Bakırköy: hocam gunaydin merhaba kaca kadar ordasiniz bu gun ben kadikoyden gelicem 2 gibi izin aldim isden biraz gecikebiliriz radevuyu biraz ileri cekebilirmiyiz
    24 02 2015, 10:47 – Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    24 02 2015, 11:01 – Kürtaj Bakırköy: kaca kadar ordasiniz hocam
    24 02 2015, 11:08 – Jinekolog Operatör Doktor: 7
    24 02 2015, 11:08 – Kürtaj Bakırköy: tamam hocam kesin gelicez en gec 6 gibi orda oluruz
    24 02 2015, 11:10 – Jinekolog Operatör Doktor: 6 son randevu
    24 02 2015, 11:11 – Kürtaj Bakırköy: tamam hocam 6 dan gec kalmayiz merak etmeyi
    24 02 2015, 11:11 – Kürtaj Bakırköy: n
    24 02 2015, 11:11 – Kürtaj Bakırköy: kesin bu gun hallediyoruz
    24 02 2015, 11:15 – Jinekolog Operatör Doktor: 100 tl de whatsapp parası almak lazım sizden 🙂
    24 02 2015, 11:42 – Kürtaj Bakırköy: hocam bedava degil mi wifi yok mu
    24 02 2015, 15:18 – Kürtaj Bakırköy: hocam 1 saat sonra ordayiz
    24 02 2015, 15:18 – Kürtaj Bakırköy: dahada erken olabilir
    24 02 2015, 15:20 – Kürtaj Bakırköy: haberiniz olsun
    24 02 2015, 15:39 – Kürtaj Bakırköy: hocam metrobusun ordayim nasil gelicem
    24 02 2015, 15:43 – Jinekolog Operatör Doktor: Yürüyerek 15 dak aşağı doğru incirli caddesi boyunca
    24 02 2015, 15:45 – Kürtaj Bakırköy: yuruyoruz
    24 02 2015, 16:02 – Kürtaj Bakırköy: hocam geldik
    24 02 2015, 16:02 – Kürtaj Bakırköy: alisveris merkezinin onundeyiz
    24 02 2015, 16:02 – Kürtaj Bakırköy: town center
    03 03 2015, 13:09 – Kürtaj Bakırköy: turgay bey merhaba
    03 03 2015, 13:10 – Kürtaj Bakırköy: gecen hafta bu gun bahar isminde bir bayanla gelmistim kurtaj olayi icin ikiz demistiniz hatta odanizda biraz ulke ile ilgili kinusmustuk
    03 03 2015, 13:11 – Kürtaj Bakırköy: tam 1 hafta oldu ama hala kanamasi oluyormus bu gunde ceviz buyuklugunde bi pihti akmis tuvalete sizce ters bi durum varmidir merak ettim de bilgi almak istiyorum
    03 03 2015, 13:17 – Jinekolog Operatör Doktor: İçerde kalan kandır. Kontrolde bakalım
    03 03 2015, 13:23 – Kürtaj Bakırköy: parca kalmaz dimi
    03 03 2015, 13:24 – Jinekolog Operatör Doktor: Kalmaz
    03 03 2015, 13:24 – Kürtaj Bakırköy: tamam hocam

    Beğen

  8. 22 Oca 09:37 – Kürtaj Fiyatları: Merhaba doktor bey kız Arkadaşımın gebe olduğundan şüpheleniyoruz sizi internette buldum eğer gebeyse kürtaj yaptırmak istiyoruz sizin yeriniz tam olarak nerde
    22 Oca 09:37 – Jinekolog Operatör Doktor: Bakırköy ve zeytinburnu
    22 Oca 09:38 – Kürtaj Fiyatları: Bugün gelsek kontrol yapar ve öyle bir durum varsa kürtaj yapabilirsiniz ?
    22 Oca 09:39 – Jinekolog Operatör Doktor: Tabi
    22 Oca 09:39 – Jinekolog Operatör Doktor: Bugün 13.45 te yer var?
    22 Oca 09:40 – Kürtaj Fiyatları: Tamam ama kesin gebemi bilmiyoruz
    22 Oca 09:40 – Kürtaj Fiyatları: Hiç bir test yapmadık
    22 Oca 09:40 – Kürtaj Fiyatları: Fakat adeti 5 günü geçti
    22 Oca 09:40 – Jinekolog Operatör Doktor: Zaten ultrasonda varsa kesin çıkar
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Tamam ozaman
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Bugün
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Gelsek yanınıza
    22 Oca 09:41 – Jinekolog Operatör Doktor: İsim ne yazalım
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Hem test yaparsınız
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Varsa alırsınız
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: ?
    22 Oca 09:41 – Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Bana lokasyon
    22 Oca 09:41 – Kürtaj Fiyatları: Gönderirmisiniz
    22 Oca 09:42 – Kürtaj Fiyatları: Yol tarıfi için
    22 Oca 09:42 – Jinekolog Operatör Doktor: Açık adres versem
    22 Oca 09:42 – Kürtaj Fiyatları: Verin
    22 Oca 09:43 – Jinekolog Operatör Doktor: Caddeye gelince arayın net tarif edelim
    22 Oca 09:43 – Kürtaj Fiyatları: Özel aracımla gelirim
    22 Oca 09:43 – Jinekolog Operatör Doktor: Tamam önümüzde isparklar var
    22 Oca 09:43 – Kürtaj Fiyatları: Zeytinburnunu pek bilmiyorum
    22 Oca 09:43 – Kürtaj Fiyatları: Fakat
    22 Oca 09:43 – Kürtaj Fiyatları: Olivyum a
    22 Oca 09:43 – Jinekolog Operatör Doktor: Ana caddesi
    22 Oca 09:44 – Kürtaj Fiyatları: Yakınmısınız ?
    22 Oca 09:44 – Kürtaj Fiyatları: Yada Zeytinburnu stadına
    22 Oca 09:44 – Jinekolog Operatör Doktor: Daha yukarıda merkezde
    22 Oca 09:44 – Kürtaj Fiyatları: Tamam geldiğimde ararım sizi
    22 Oca 09:44 – Kürtaj Fiyatları: Kaçta orda olmam gerekir
    22 Oca 09:44 – Jinekolog Operatör Doktor: Bulvar diye sorun herkes bilit
    22 Oca 09:44 – Jinekolog Operatör Doktor: 13.45
    22 Oca 09:44 – Kürtaj Fiyatları: Testden herhangi bir Ücret alıyormusunuz peki
    22 Oca 09:45 – Kürtaj Fiyatları: Yanı ya gebe değilde
    22 Oca 09:45 – Kürtaj Fiyatları: Değilse
    22 Oca 09:47 – Jinekolog Operatör Doktor: Ultrason ve muayene 150tl gebe çıkmaz ise.. çıkarsa kürtaj herşey dahil 450
    22 Oca 09:47 – Kürtaj Fiyatları: Tamam teşekkür ederim
    22 Oca 09:47 – Kürtaj Fiyatları: Hastane dimi yeriniz
    22 Oca 09:48 – Jinekolog Operatör Doktor: Özel muayenehane
    22 Oca 09:48 – Kürtaj Fiyatları: Yani merdiven altı dediklerini yerlerden değil
    22 Oca 09:49 – Jinekolog Operatör Doktor: 25 yıldır resmi sağlık bakanlığı ruhsatlı muayenehane
    22 Oca 09:49 – Kürtaj Fiyatları: Tamamdır süper
    22 Oca 09:49 – Kürtaj Fiyatları: Iyi günler bugün 13 45de yanınızdayız
    22 Oca 09:49 – Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    22 Oca 09:49 – Kürtaj Fiyatları: Siz ilgileneceksiniz herhalde
    22 Oca 09:49 – Kürtaj Fiyatları: Dimi
    22 Oca 09:49 – Kürtaj Fiyatları: Isim nedir ?
    22 Oca 09:51 – Jinekolog Operatör Doktor: Dr. Turgay karakaya uzman jinekolog

    Beğen

  9. Adsız dedi ki:

    Hocam ben evli bi adam tarafından kandırıldım sürekli evlenme vaatlerinde bulunarak beni kullandı bunun evli olduğunu öğrendiğimde artık çok geç kalmıştım çünkü defalarca ilişkiye girdik çoğu zorlamayla tehditle oldu ben daha 20 yaşındayım ve bu pislık genç yaşımda tüm hayallerimi yıktı bi genç kızın tek isteği beyaz gelinlik giymektir ama hocam gelin gôrünki ben gelinliklere bakınca ağlar oldum hayatım karardı sanki en aşalık ınsanmışım gb hissediorum bu olay iki hafta oluyo biteli 1 senedirde bununlaydım 15 defa ilişkiye girdim ama ilişkimizim hep kısa sürerdi burda bir jinekolog hocamıza gittim beni muayene etti ve fazla ilişki yaşamamışsın dikiş tutar dedi çok sevindim ama simdi ise bi korkum çok korkuorum hemde çok ben flep yöntemiyle diktirşem bi ay iyileşme süresinden sonra yırtılırmı? Ben sporcuyum beden eğitim antremanlarına katılıorum haziran ayında başlick antremanlarımız diorum ki acaba bozulurmu yırtılırmı hocam lütfen sizdn ricam beni aydınlatın bazı makalelerde dikiş bi süre sonra patlar dio nasıl böyle bisey ben hayatıma kimseyi almicam evlilikte düşünmüorum ama namusum gitti kötü hissediyorum kendimi eski namusuma kavuşmak ve okuma hayatıma devam etmek istiorum hocam nolursunuz yardım edin bana hayat bitmis gb kendi ölü denizinde boğulur gb hissediorum bu erkeklerin bu kadar şerefsiz olduğunu bilmiodum bilseydim kimseye yanaşmazdım hayatı çok tost pembe görüodum bu olayların sonunda hayatın çok acımasız karanlık ve kötü insanlarla dolu olduğunu gördün ben herkezi kendim gb saf bilirdim ama saflığımı kullandılar:(

    Beğen

  10. Adsız dedi ki:

    25 Eylül 23:57 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Hocam merhabalar
    26 Eylül 08:18 – Op. Dr. Turgay Karakaya: buyrun
    26 Eylül 10:43 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Internetten aldim numaranizi tam emin degiliz Fakat kiz arkadasim iki aydir. Adet olmuyor. Ilikiye girdigimizde iki saat icinde ertesi gun hapi kullandi Bes gun sonra adet oldu. Fakat kisa ve az kanamali surdu gecen ayin 11 da gerceklesiyor adet. Sizce gebelik olabilir mi ? Yoksa ilactan veya sitresten olabilir mi ? Mide ilaci falanda kullaniyor.
    26 Eylül 10:46 – Op. Dr. Turgay Karakaya: büyük ihtimal gebedir test yapın
    26 Eylül 10:54 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Test kesin sonuc verir mi sizce iki tane kulamamz Dahada mi iyi olur. ?
    26 Eylül 10:54 – Op. Dr. Turgay Karakaya: pozitifse kesşndir
    26 Eylül 11:02 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Peki bu durumda aldirmamiz gec mi olmuyor.
    26 Eylül 11:03 – Op. Dr. Turgay Karakaya: ultrasonda 10 haftayı geçmedi ise alınır
    26 Eylül 11:05 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Peki bunun maddiyatı nedir ?
    26 Eylül 11:06 – Op. Dr. Turgay Karakaya: JİNEKOLOG OP. DR. TURGAY KARAKAYA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI TÜM FİYAT LİSTESİ

    A- KIZLIK ZARI DİKİMİ VE VAJİNAL ESTETİK FİYATLARI

    1- Kalıcı Kızlık zarı dikimi flep yöntemi : tl ( hayat boyu dayanır, dikiş izi kalmaz , kesinlikle anlaşılmaz )

    2- Kalıcı Kızlık zarı dikimi çift kat flep yöntemi : tl ( çift kat flep daha çok kilolu ve vajina girişi büyük bayanlara uygundur.

    3- Kalıcı kızlık zarı dikimi flep yöntemi + vajina daraltma : tl ( dikim öncesi yoğun cinsel aktivite sonucu vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    4- kalıcı çift kat flep + vajina daraltma : tl ( kilolu ve vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    5- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti ( sarkan dudakların küçültülmesi ) = tl

    6- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti + vajina daraltma = tl

    7- geçici kızlık zarı dikimi : tl ( max 5 gün dayanır )

    8- sadece vajina daraltma : tl

    9- sadece labiaplasti : tl

    B – KÜRTAJ FİYATLARI

    1- Vakum kürtaj tl den başlar ve gebelik haftası arttıkça artar , 4 haftalık tl , 5 haftalık tl , 6 haftalık tl şeklindedir.

    2- Gebelik haftası son adet tarihinin ilk gününden itibaren sayılarak hesaplanır , kesin hafta sonucu ultrason muayenesi ile netleşir. Cinsel ilişki zamanına göre gebelik haftası hesaplanmaz.

    3- Kürtaj yasasına göre 10 haftadan sonra kesinlikle kürtaj yapılmaz. Bu konuda hiçbir istisna yoktur.

    Bu işlemler 18 yaşından gün alan bayanlara uygulanır.

    Tüm işlemler randevu ile yapılır :
    0212 227 5519
    0532 221 3007
    0542 215 7274
    0532 441 9825

    Twitter.com/jinekologdr
    Facebook.com/kurtajfiyatlari
    Kizlikzarionarim.blogspot.com
    Kurtajfiyat.blogspot.com
    26 Eylül 11:09 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Tesekkurler hocam ankarada yeriniz. Varmi Peki ?
    26 Eylül 11:13 – Op. Dr. Turgay Karakaya: evet tunus cad
    26 Eylül 11:23 – Ankarada Adet Gecikmesi Ve Gebelik Testleri Soruyor: Tesekkurler hocam kolay gelsn
    26 Eylül 11:26 – Op. Dr. Turgay Karakaya: r e

    Beğen

  11. Adsız dedi ki:

    29 Eylül 13:32 – Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: hocam merhaba ,
    istege bagli kurtaj istiyoruz ama gizli kalmali yani kayitlara gecmemeli bu mumkunmudur
    Tederim
    29 Eylül 13:37 – Op. Dr. Turgay Karakaya: Yaş ay gün yıl ?
    29 Eylül 13:39 – Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: resitiz 24 10 1993 hocam sadece kiz arkadasim polis olucak da sikinti ciksin istemiyoruz. ultrason sonuclarimiz falan var 5 haftalik
    29 Eylül 13:40 – Op. Dr. Turgay Karakaya: Full gizli kalır sgk ya işlenmez merak etmeyin, sgk anlalmalı değiliz
    29 Eylül 13:40 – Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: fiyat
    29 Eylül 13:41 – Op. Dr. Turgay Karakaya: JİNEKOLOG OP. DR. TURGAY KARAKAYA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI TÜM FİYAT LİSTESİ

    A- KIZLIK ZARI DİKİMİ VE VAJİNAL ESTETİK FİYATLARI

    1- Kalıcı Kızlık zarı dikimi flep yöntemi : tl ( hayat boyu dayanır, dikiş izi kalmaz , kesinlikle anlaşılmaz )

    2- Kalıcı Kızlık zarı dikimi çift kat flep yöntemi : tl ( çift kat flep daha çok kilolu ve vajina girişi büyük bayanlara uygundur.

    3- Kalıcı kızlık zarı dikimi flep yöntemi + vajina daraltma : tl ( dikim öncesi yoğun cinsel aktivite sonucu vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    4- kalıcı çift kat flep + vajina daraltma : tl ( kilolu ve vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    5- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti ( sarkan dudakların küçültülmesi ) = tl

    6- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti + vajina daraltma = tl

    7- geçici kızlık zarı dikimi : tl ( max 5 gün dayanır )

    8- sadece vajina daraltma : tl

    9- sadece labiaplasti : tl

    B – KÜRTAJ FİYATLARI

    1- Vakum kürtaj tl den başlar ve gebelik haftası arttıkça artar , 4 haftalık tl , 5 haftalık tl , 6 haftalık tl şeklindedir.

    2- Gebelik haftası son adet tarihinin ilk gününden itibaren sayılarak hesaplanır , kesin hafta sonucu ultrason muayenesi ile netleşir. Cinsel ilişki zamanına göre gebelik haftası hesaplanmaz.

    3- Kürtaj yasasına göre 10 haftadan sonra kesinlikle kürtaj yapılmaz. Bu konuda hiçbir istisna yoktur.

    Bu işlemler 18 yaşından gün alan bayanlara uygulanır.

    Tüm işlemler randevu ile yapılır :
    0212 227 5519
    0532 221 3007
    0542 215 7274
    0532 441 9825

    Twitter.com/jinekologdr
    Facebook.com/kurtajfiyatlari
    Kizlikzarionarim.blogspot.com
    Kurtajfiyat.blogspot.com
    29 Eylül 14:30 – Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: vakum yonteminde risk var midir hocam
    29 Eylül 14:34 – Op. Dr. Turgay Karakaya: Risk yok

    Beğen

  12. Adsız dedi ki:

    27 Eylül 20:12 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Hocam iyi aksamlar
    27 Eylül 20:13 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Ben intetnetten aldim numaranizi
    27 Eylül 20:15 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Yarovdal diye bi ilac varmis nasil ulasirim ben bu ilaca
    27 Eylül 20:15 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edermisiniz
    27 Eylül 20:15 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Cevap bekliyorum
    28 Eylül 09:14 – Op. Dr. Turgay Karakaya: biz ilaç satmıyoruz , kürtaj yapıyoruz
    28 Eylül 13:04 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Ama benim o ilaca ulasmam lazim bi an dusuk yapmam lazim lutfen bana yardim edin lutfen
    28 Eylül 13:09 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edin yada bi yol gosterin daha cok yeni ve kurtulmam lazim lutfen
    28 Eylül 14:43 – Op. Dr. Turgay Karakaya: kürtaj dışı çözüm yok
    28 Eylül 15:39 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Peki ankarada en ucuz yollu nerde yaptira bilirim lutfen bunu bali doyleyin yardim edin
    28 Eylül 15:39 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen
    28 Eylül 15:54 – Op. Dr. Turgay Karakaya: adet gecikmesi kaç gün oldu
    28 Eylül 15:55 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Sekiz gun oldu ve hamile ciktim testte
    28 Eylül 15:55 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edin
    28 Eylül 15:57 – Op. Dr. Turgay Karakaya: ankarada yerimiz var 5 hafta xxx tl
    28 Eylül 15:58 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Suan icin alinirmi peki
    28 Eylül 15:59 – Op. Dr. Turgay Karakaya: evet
    28 Eylül 16:00 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Peki yeriniz neriniz nerde hocam ben calisiyorum bikerede olmasi lazim
    28 Eylül 16:07 – Op. Dr. Turgay Karakaya: tabi 15 dakikada biter yürüyüp gidersiniz
    28 Eylül 16:08 – Op. Dr. Turgay Karakaya: tunus cad
    28 Eylül 16:08 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Tamam cok sagulun
    28 Eylül 16:09 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: İtibat icin sizimi aramam gerekiyo
    28 Eylül 16:10 – Op. Dr. Turgay Karakaya: yarın saat 15.30 da boşluk var ?
    28 Eylül 16:11 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Benim icin sabah erken olmasi lazim peki aksam yokmu
    28 Eylül 16:14 – Op. Dr. Turgay Karakaya: 17.45 te var boşluk
    28 Eylül 16:21 – Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Hocam para isini halledeyim doncem ben size cok sagulun
    28 Eylül 16:28 – Op. Dr. Turgay Karakaya: tamam

    Beğen

Takma isimle Soru Sor

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s